18 Mayıs 2020 Pazartesi

Uluslararası İç denetim standartları kırmızı kitap

Uluslararası İç denetim standartları kırmızı kitap

Kırmızı Kitap Yayımlandı. IIA bu kitab› bilgilendirme ve e¤itim amaçlar›yla basm›flt›r. Bu kitap , bilgi sa¤ lamak amac›nda olup herhangi bir hukukî veya muhasebeyle ilgili tavsiyeyi ikame . Uluslararası Standartlar ,. Uygulama Önerileri.


Uluslararası İç denetim standartları kırmızı kitap

ULUSLARARASI ‹Ç DENET‹M STANDARTLARI. Bu e- kitap ile iç denetim hakkında biraz daha ayrıntılı bilgiler verilmesi hedeflenerek meslek men-. Kitabın Adı: Büyükşehir Belediyelerinin.


Anahtar Kelimeler: İç denetim, uluslar arası iç denetim standartları ,. Abstract: Internal auditing explained as activity of . UserFiles › Documents › İç Kont. Red Book , The Institute of Internal Auditors (IIA), Türkiye İç. Meslek standartları , etik kuralları, iş yapış biçimleri, yaklaşımları açısından.


Uluslararası İç denetim standartları kırmızı kitap

Açıklık bulunmayan hallerde ise uluslararası denetim standartları ile etik kurallar dikkate alınır. Kitap ( Red Book )” olarak da adlandırılan Mesleki. Burada dikkat edilmesi gereken kırmızı çizgi.


Denetim Biriminin Yapısı ve Görevlendirme. Yanlış red riski: Yanlış kabul riskinin tam tersi olup, örneklemenin ana kütleyi yeterli düzeyde temsil etmemesi nedeniyle, . Kitap Hakkında bölümüne geç - Bağımsız denetimin verimliliğini artıran bir unsur olarak iç denetim , faaliyetiyle hizmet ettiği işletmeye değer katan .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar

loading...