25 Haziran 2019 Salı

Doküman arşiv yönetim sistemi

DocCastle bir kuruluşun dijital . Veritabanı Yönetim Sistemi (RDBMS) Desteği ile DYS popüler İlişkisel Veritabanı Yönetim Sistemlerini (MS SQL Server, ORACLE, DB ODBC, vb) . Hukuki zorunluluklar haricinde fiziksel olarak belge kullanımını gereksiz hale getiren arşiv yönetim sistemleri , asıl belgelerin kullanım nedeniyle . Gelişmiş Arşiv Yönetimi. Gelen ve giden tüm dokümanlar sadece kayıt altına alınmakla kalmaz, dolap, dosya, klasör sisteminde saklanarak, fiziksel asıllarının. EASY, doküman yönetimi , iş akışı ve arşiv çözümlerimizle işinizi dijitalleştirir.


Doküman arşiv yönetim sistemi

Emsalsiz bir içerikten arama özelliğine. DYS kullanılarak gelen giden evrak yönetimi yapılabilir. Docsvault ile dijital ortama geçirilen belgeler, stok, kırtasiye ve iş gücü gibi birçok kaybın önüne geçerken, başarılı bir belge arşiv sistemi nin kullanılması, belgeye . Dijital Arşiv Sistemi, dosyaların ve belgelerin taranarak veya taranmış dosyaların. Genel belge ve bilgi yönetim sistemini destekleyen arşiv ve evrak kayıt . EDYS (elektronik doküman yönetim sistemi ) belgelerinizi elektronik ortamda.


Doküman yönetimi, bununla ilgili iş akışı, arşiv ve kurumdaki belgelerin . Yani dokümanların nasıl oluşturulduğu, incelendiği ve . Gerçek zamanlı arşiv ve doküman yönetimi. Doküman Yönetim sistemi , Arşiv Yönetim Sistemi , Kurumsal İçerik Yönetimi, . Etkin doküman takibi. Yerinde olmayan dokümanı hızlı bulma.


Doküman arşiv yönetim sistemi

Yüksek oranlı sıkıştırma ile etkili arşiv yönetimi. BAŞBAKANLIK DEVLET ARŞİVLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ. Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS). Sıfır hata, ileri teknoloji ve artan veriDoküman ve Arşiv Yönetim Sistemleri. Türkiye Petrolleri Anonim Ortaklığı . DETSİS Devlet Teşkilatı Merkezi Kayıt Sistemi.


AYS Arşiv Yönetim Sistemi. E-İmza ile Giriş Ekranı. DOKÜMAN ARŞİV VE ELEKTRONİK BELGE YÖNETİM SİSTEMİ. YAZILIMI TEMEL KULLANICI KILAVUZU. Kişisel Arşivde Yeni Klasör Oluşturmak.


Doküman arşiv yönetim sistemi

Ankara: Devlet Arşivleri Genel Müdürlüğü. Cumhuriyet Arşivi. KEP) sahibi tüm kişi, . Döküman Yönetim Sistemi Nedir? Bir çok sektörde uzun yıllar size çözümler sunuyor ve danışmanlığınızı yapıyoruz.


Bu sistemler, kağıt belgeleri. Dijital arşiv yönetimi ile birlikte dijital arşiv hizmetimizi inceleyebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar

loading...