17 Eylül 2018 Pazartesi

Rootlu telefona imei atma

ADIDosya yöneticisinden telefonun köküne giriyoruz. Kısım yani Original yazan kısım cihazınızın, imei numarasıdır, orjinal telefon imei değiştirme işlemlerinde sizin kaybetmenize önlem amaçlı . Kopyaladığınız bu dosyaları. Arkadaşlar ımeı süreniz bitti ise bu yöntemi uygulayın. Ve arkadaşlar boş yere para harcamayın.


Xposed modülü yardımıyla kalıcı imei atma. IMEI Android numaralarını değiştirmek için birçok neden vardır. IMEI numarası, telefon modeline ve iletişim bilgileriniz de dahil olmak üzere, . Kurulum 1)Es dosya yöneticisini açıp root yetkisini veriyoruz 2)Kök dizine gelip efs ve imei.


Android telefonunuzun imei kodunu değiştirin ve İmei kodları hakkında bilgi edinin. Diyelimki yurt dışından yeni bir telefon getirdiniz ve bunu ucuza aldığınızı. Home imeidegistirme root explorer ile imei değiştirme kesin sonuç.


Onu göstereceğim iyi seyirler. Telefon etmiyor o kadar. Bu yüzden bu nasıl yöntem, format . IMEI değiştirme kodunu girip arama tuşuna bastıktan sonra karşımıza EngineerMode. Meizu 15plus Global var ve ben Cin yazilimi atmak icin cok ugrastim!


Samsung Galaxy Note CWM recovery ( root ) yükleme. Ancak bu telefona imei atamdim ve su anda cözümde bulamadim bunun . Orjinal samsung jimei atma kodu bilen varmı? ROOT yapılmış bir telefon (aslında makalemizde bunu da anlatacağız, panik yapmayın!) – MTK Droid Aracı ( MTK Droid Tool ) – Buradan . Q ve mıuı güncellemesi yeniden alınabiliyor mu? Users can block stolen or lost devices for further usage if they know their IMEI number. MTK Engineering Mode uygulamasını root gerekmeden kullanabilirsiniz.


Bu telefona root atmak ve imei yazmak istiyorum. Merhaba yurtdışından le max telefon aldım. Yardım ederseniz sevinirim. IMEI Numaram Silindi Sinyal Yok IMEI Yazma - Petabayt.


This set of tools delivers all you need for your rooted handheld. Do you need more in this all . Kullanıcı oyu: - ‎8. Hazırlık - Cihazınızın Rootlu olması gerekmektedir. Root dosyasını bulup root yaptıktan sonra akıllı telefonunuza . Android yazılımlı Cep telefonların imei değiştirme yöntemi 1denendi Apk indir - Apk Oyun ve .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar

loading...