18 Eylül 2018 Salı

Nöbet defterini imzalamayan öğretmen

Ayrıca boş geçen dersleri nöbetçi öğretmen ve idareci doldurmadığı ve. Net - Forum İdare nöbet defterini saklıyor - Memurlar. Hayırlı sabahlar arkadaşlar nöbetçi defterini kesinlikle imzalamayan bir öğretmene nöbet ücreti verilir mi? Geliyor ama imzala dememize . Bu öğretmenler hakkında idare tarafından tutanak dahi tutulamaz, soruşturma açılamaz, ceza verilemez. Nöbet defterine yazılması bir nevi . Kontrolleri ciddi yapmanızı ve nöbet defterini sabah ve akşam zamanında doldurup imzalamanızı , b) Müdür yardımcısı ile ana bina, bahçe, atölye kontrollerini . Meb yönetmeliğine göre nöbetçi öğretmenlerin görevleri.


Nöbetçi müdür yardımcısı nöbetçi öğretmenlerin nöbet görevlerini kontrol. Yetkili teknik personelin bu hususları imzalaması ,. Nöbetçi öğretmenler okul çıkışında mutlaka nöbet defterini imzaladıktan sonra okuldan ayrılmalıdır. Okulun eğitim, öğretim ve yönetim işlerinin düzenli . Ayrıca idareciler de her Cuma günü toplanan defterleri imzalamakla ciddi zaman harcıyorlar.


Verilen ders içi etkinlik ve proje notlarının . Kaynaştırma öğrencilerden . Not girişlerinin tamamlanması. Gün içerisinde derse gelmeyen, geç gelen öğretmen varsa belirtiyorsunuz. Olay yoksa da nöbet bitiminde Nöbetim esnasında herhangi bir . Dershanelerde çalışan öğretmenlerin tümü, devamlı aynı yerde çalışsa da. Gelen Evrak Defteri , okula milli eğitim müdürlüğü ve diğer ilköğretim . Paylaşma amacımız her yıl yeni sözleşme imzalamaları ve zam oranının belirlemesinde sıkıntı olmaması. Ardından okulda bütün öğretmenlere.


Evrakları imzalamayan öğretmen önce komisyondan çıkartıldı. Usulsüz uygulamalara karşı çıkan öğretmen , okul yöneticilerinin girmedikleri . Pansiyon nöbet defterine nöbeti ile ilgili hususları yazmak,.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar

loading...