3 Temmuz 2019 Çarşamba

Doküman yönetim sistemi

Doküman yönetim sistemi

Kurumsal doküman yönetim sistemi gücünü ulaşılabilir fiyatlara sunan ilk ve tek çözüm. PaperWork dokümana erişim, düzenleme ve paylaşım gibi işlemleri belirli bir sistem dahilinde merkezi olarak yönetmenizi sağlar. Milyonlarca kağıt ve elektronik . Yazılımsal çözümler ile zaman kazanın. DYS kullanılarak gelen giden evrak yönetimi yapılabilir. EDYS (elektronik doküman yönetim sistemi ) belgelerinizi elektronik ortamda saklamanızı ve takip etmenizi sağlayan bir belge yönetim otomasyon sistemidir.


Doküman yönetim sistemi

Bu sistemler, kağıt belgeleri. Kısa adıyla EDMS , kâğıda aktarılmaya aday bilginin elektronik . Gitgide daha az kağıt tüketilen ofislerde dijital belgeleri yönetmek için dijital ortamda çalışan bir platforma ihtiyaç duyuluyor. EASY, doküman yönetimi , iş akışı ve arşiv çözümlerimizle işinizi dijitalleştirir.


Doküman Yönetim Sistemi Nedir? Yine bu diğer belgeler farklı biçimlerde veya farklı sistemler olabilir. Daha da kötüsü, farklı bölümlerde olabilirler. Bir sözleşme, yasal departmandaki bir dosya.


Sunduğu basit arayüz ile farklı sektörler için döküman yönetim ve takip ortamı sağlar. Belge Tarama ve Arşivleme : İçerik arama sistemi ile binlerce belge . Data Viewer Total Document Management (Dv TDM), teknik dokümanların ve çizimlerin saklanması için güçlü bir araçtır. Döküman girişlerinde 3 . TÜRKİYE BANKALAR BİRLİĞİ. ICT SÜREÇ VE DOKÜMAN YÖNETİM YAZILIMI ile kurumsal şirket yönetiminizi yazılım ortamına aktarma fırsatı yakalayabilirsiniz. Arşivde saatlerce evrak aramaya son!


DocCastle ile tüm evraklarınızı düzenli sayısal dosyalara dönüştürün. Gün içerisinde kaç dokümanı, teklifi, sunumu düzenleyip paylaşıyorsunuz? Docsvault ile dijital ortama geçirilen belgeler, stok, kırtasiye ve iş gücü gibi birçok kaybın önüne geçerken, başarılı bir belge arşiv sisteminin kullanılması, belgeye . Atıf İçin: Altıok, V. Okul yöneticilerinin doküman yönetim sistemi (DYS) hakkındaki görüşleri. Yani dokümanların nasıl oluşturulduğu, incelendiği ve . Merhaba, Zaman içerisinde insanların önem verdiği değerler sürekli değişmektedir. Günümüzde ise zaman ve bilgi en . Kandıra İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü.


Metadatanın gücü sayesinde çok daha verimli çalışabileceğiniz bir ECM çözümü sunuyoruz. Hukuki süreçlerin dijital olarak sürdürülmesini sağlayan, Dijital Arşiv Modülü hukuk . Belediyelerin devasa evrak yükünü, arşivleme dertlerini, belge kayıplarını, sonu gelmeyen kopyalama-dosyalama işlerini güvenle . Yer, zaman ve cihazdan bağımsız, işletmenizi dilediğiniz yerden yönetin. Kullanıcı dostu ara yüzü sayesinde herkes, hemen kullanmaya başlayabilir. Kağıt yığınlarını düzenli sayısal dosyalara çevirin! Birim çalışanının giriş yapmış olduğu yazılar birim yöneticisinden onay alarak resmi belge haline gelir ve evrak numarası alır.


Program arşiv sistemini de kendi. Alfresco, RavenDB ağırdır. Benim gereksinimlerimden daha.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar

loading...