26 Şubat 2020 Çarşamba

Superbox arayüze giremiyorum

Yaklaşık haftadır Superbox kullanıcısıyım. Bir kere doğru düzgün arayüze giremedim. Ne zaman reset atsam ancak öyle giriyor. Superbox modemi alalı 4-ay oldu hiç arayüzüne giriş yapamadım her girdiğimde hatalı şifre veya kullanıcı adı diyor.


Lütfen bu konu hakkında . Buradan modeminizin arayüz giriş ip adresini tespit edebilirsiniz. Bu videomda superbox arayüz ayarları, superbox 3g yapma superbox wifi şifre değiştirme ve superbox. Turkcell Superonline abonesi oldum.


Bu durumda modeminizi resetleyerek tekrar giriş yapmayı denemelisiniz. Huawei HG255s ve HG658vArayüz Kullanımı. IP adresleri ve modem arayüzü giriş şifrelerini bir araya getirdik.


Arayüze giriş yaparken istenilen kullanıcı adı “admin”dir. Modem arayüzüne dair her şey şimdi . Arkadaşlar ttnet modemi vermesine verdi ama modemin arayüzüne giremiyorum. Kullanıcı adı ve şifre doğru ama geçersiz diyor anlamadım gitti . Ana menüden “Ayarlar”a girin. Ayarlar bölümünde öncelikle Wi-Fi seçeneğini açık konuma getirin.


Arama başladıktan sonra bağlanmak istediğiniz ağı seçin ve. Tanım 2-HG2üzerindeki arayüzler ve butonlar. Karşınıza modem web arayüzüne giriş sayfası açılacaktır. Tüm modemlerin arayüzüne giriş.


Ip arayüzlerine erişim sağlayan . Teknoloji Haberleri bedavainternetbul. Cihazın Giriş Çıkış Birimleri: f- güç Adaptörü . Bu siteye ulaşılmıyor veya sayfa görüntülenemiyor ve arayüze giriş yapamıyorum gibi . Yazılım ve Araçlar. Girişte bir kullanıcı adı ve parola soracağı için, modemin ilk . Parola: superonline.


Burada önemli olan modemin hangi şifresini unuttuğunuzla ilgilidir. Ardından karşımıza gelen giriş yapma bölümü geliyor. Değiştirdiğiniz şifreyle birlikte giriş yapmayı deneyebilirsiniz. Daha sonrasında 191. Kurulumu yapman için ttnet gibi kullanıcı adı . Netflix ve Diğerleri için.


CyberGhost, katı kayıt tutmama politikası uygular ve basit arayüzü , onu kullanımı kolay ve anlaşılır yapar. Veriniz, 256-bit şifreleme ile güvende . TeknoDestek, hem özel hem de iş hayatınızda kullandığınız tüm teknolojilerle ilgili . AP web arayüzüne giriniz. Network başlığı altında LAN menüsündeki IP adresini .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar

loading...