5 Kasım 2018 Pazartesi

Batum turu

Batum turu

Batum Turları Fiyat. Doğal güzelliği, tarihi rotaları ile . Tur Kalkış Yeri : İstanbul. Karadeniz bulutların ardında saklı cennettir.


Batum turu

Köyü, Zilkale, Palovit Şelalesi, . GÜNÜBİRLİK BATUM TURU , RİZE Çıkışlı, T. Aradığınız fırsatı kolayca bulabilir, sorularınız için iletişime geçebilirsiniz. Ayder Turizm ayrıcalığıyla. Günübirlik turlarımız, . GÜRCİSTAN, BATUM TURLARI.


GÜN: Samsun – İlk Adım Anıtı – Atatürk Heykeli . Ulaşmaya çalıştığınız tur şuan için pasiftir. Ticaret Mektep Sok. Avrupa kültürünü de tanımak istiyorsanız eğer turistik yerleriyle meşhur olan . Orta camii, piazza meydanı, Saint nicholas kilisesi, ermeni kilisesi, avrupa meydanı, astronomik saat, medea heykeli, poseidon heykeli, ali ve nino heykeli gibi . Zeugma Tour Uçak bileti, tur , otel rezervasyonu ve araç kiralama hizmetleri sunmaktadır. Siz de Fırsatlardan Yararlanmak İçin Hemen Tıklayın. TUR PROGRAMI Yazdır PDF Kaydet.


Merle Turizm Ailesi sabah saat , 08. Gazi Müzesi ve Bandırma Vapuru gezilerimizi yapıp . KARADENİZ VE BATUM TURU. GÜN GECE OTEL KONAKLAMASI. Samsun - Ordu - Amasya - Trabzon - Maçka - Rize.


Bir sonraki gezide görüşmek dileğiyle Hoşça kalın. Kurban Bayramı Dönemi Hareketli Turlar Kişi Başı 1. Güzergah: İstanbul - Kastamonu - Sinop . PASAPORTSUZ GEÇİŞ İMKANI. KAHVALTI-ÖĞLE YEMEĞİ- AKŞAM YEMEĞİ-ULAŞIM. Ankara – Trabzon uçuşumuzu yapıyoruz . Farklı bir ülke, farklı bir kültür tanımak isteyenler.


Batum turu

Bu tur tam size göre. Gün: TRABZON – RİZE – BATUM – HOPA. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde. Otelde alacağımız kahvaltının ardından otelimizden ayrılarak Trabzon . Yeşilin tüm tonları ve karadenizin mavisi, yaylaları , gölleri, akarsuları ile Bambaşkadır karadeniz.


Gün: Sera Gölü - Trabzon Ayasofya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar

loading...