SL1Borçlar Hukuku : Borçlar Hukuku Genel Hükümler dersinde içerik. Pazarlama Yönetimi. Ağu 20- Stratejik Marka Yönetimi eğitimi, bir markadan sorumlu kişilerin veya kendi markasını.
BPAZ20MARKA YÖNETİMİ Ders Sorumlusu: Öğretim Görevlisi Aytaç Burak Dereli 1. Hafta Marka Kavramı, Marka Tarihçesi, Marka Özellikleri ve Yararları, Marka ve. PAZARLAMA İLETİŞİM TEKNİKLERİ DERS İÇERİĞİ. Netkent Üniversitesi , İşletme Tezsiz Yüksek Lisans Programı - Dersler İçerikler ve. Ders kapsamında marka yönetimine dayalı uygulamalar ve çeşitli marka . Marka Yönetimi kursu İmaj Akademi, ders programı ve eğitim içeriği , rekabet ve markalaşmanın önemi, kalite iyileştirme faaliyetleri, imaj ve satış geliştirme. Dersin içeriği , Atatürk önderliğinde Türk milletinin geçirdiği inkılap tarihini.
Bu ders , yönetim ve organizasyon ile ilgili temel kavram ve tanımlar, klasik , neo. Marka yönetiminde ilk faaliyet markanın tüketici zihninde konumlanmasıdır. T AK - Alıntılanma sayısı: - İlgili makaleler Başarılı Marka Yönetimi için İpucu – Social Business Türkiye www. Markanızı 3derece bakış açısıyla .
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.